Smart postförvaring.

Jag blev så trött på att all post hamnade på köksbänken när den kom in från brevlådan, så jag fixade smart postförvaring i hallen. Posten sorteras så att varje familjemedlem har ett eget fack med sin post, väldigt smidigt och man ser direkt om man har fått något intressant.




Skylten gjorde jag av kartong som jag klädde med brunt presentpapper, sedan klistra jag en ram av pappersspets. Sådant som man satte på kökshyllor förr i tiden. Lite knappar, klippte ut en ängel från ett presentpapper, hittade en ros i tyg och lite annnat smått och gott.
Bokstäverna kommer från schabloner.

 


Postsället är i gjutgärn, och tror det varit ett gammalt tidningsställ, för det har ett ben så man kan ha det fritt stående.
Namnskylt i svart papper, vit penna och spets. Ville få det att se ut som en liten griffeltavla.

 


Helheten.


Kommentarer

CARRO

Hej Nu startar jag dagens blogg, så kika in på min blogg och skriv att du är med ! Tack sötnos!

11:23:47 / 2011-07-04 - http://fotografencarro.bogg.se

Sofie - Mamma till William

Jamen det blev faktiskt riktigt bra, roligare att plocka fram en sån än att plocka fram massa tidningsblad :P hehe.

12:02:14 / 2011-07-04 - http://soofieeklund.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!