Idéer till pysselrum.

Kära pysselrum.
Jag är så glad att jag och mor tog tag i ett rum här hemma som bara stod och samlade på sig prylar och gjorde det till vart pysselrum. Jag älskar att pyssla, men det har varit så svårt innan. Ingen plast och alla pysselprylar har legat lite överallt.

Fast det problemet har vi inte längre. Nu hittar man alla saker, som limpistoler, pennor, saxar... ja allt som man kan pyssla med. Tänker inte visa upp pysselrummet riktigt än, är inte riktigt nöjd med det. Har googlat runt lite och letat efter idéer, och jisses vad folk har härliga rum för kreativitet! Det bara kliar i fingrarna av pysselsug när jag ser deras rum.

(Okej, inga bilder blir det. För blogg.se verkar inte vilja sammarbeta med mig just nu. Blir bara ERROR när jag ska ladda upp. Återkommer med bilder senare, när det funkar!)


Den bilden som fungerade att ladda upp, så det kommer mer bilder senare....



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!