Så du inte går vilse i din egen trädgård...

Har verkligen varit igång med pysslandet den senaste tiden, har ungefär gjort något pyssligt och kreativt varje dag. Riktigt kul, fått och får idéer hela tiden. Haha, har nog glömt bort hälften. Men skönt att det kommer upp nya.

Ibland ger min mor mig idéer, senaste var att jag skulle göra massa skyltar. Hon tycker nämligen om min handstil. Det vet jag inte om jag kan hålla med henne om hela tiden, men hon ville att jag skulle göra dessa skyltar av gamla brädor från ett staket... ett gammalt staket. Mycket gammalt. Fattar ni vad det innebär? Jo, väääldigt gamla brädor, snudd till ruttna... men man gör som sin mor säger och sågar dessa brädor till pilar. Dock går de av på mitten när man är klar...

Så jag löste det på ett enkelt sätt...



Det fick bli 2 smala skyltar och 2 breda, de som inte gick sönder på mitten.
Det jag gillade mest är att ingen skylt blev den andre lik.

Sedan fick min far ta över och göra själva skylten, samt sticka ner den i jorden.
Resultatet har ni här!

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!