Regnrusk.

Väldigt bra väder ute för att ha en bra anledning till att fixa till saker på insidan. Jag har precis kört igång en tvätt&tork, vikt tvätt med min älskade vikbräda a la Sheldon Cooper (The Big Bang Theory). Den är underbar!

Funderar på att städa till pysselrummet och fixa till det lite, har gått lös på 2 fågelholkar som jag har fixat till lite. De såg så trötta och livlösa ut när de hängde ute. Nu är de färgglada och hemtrevliga för pippifåglarna. Dock ser pysselrummet ut som en bomb slagit ned, och jag måste få till min sida som jag vill ha den. Delar rummet med min mor, och vi har delade åskiter om rummet. Så vi har delat det på mitten! Smart va? ;-)


Så blev min första fågelholk jag gav mig på. Var lite fyndig och skrev Boett, skulle bli holkens adress. Bo nummer 1.

Har tyvärr ingen bild på min senaste holk. Skulle hänga upp den men det blev inte så, och nu regnar det.

Nä, städa lite grann och sen försöka bli klar med Red Queen.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!